Κοινοβουλευτική Δράση

Αρ. πρωτ.: 5742/07.04.2021 Θεσσαλονίκη, 6 Απριλίου 2021 Προς Υπουργούς:-Υγείας-Τουρισμού-Οικονομικών- Προστασίας του Πολίτη Ερώτηση «Ένταξη τελωνειακών υπαλλήλων στο πρόγραμμα εμβολιασμών» Η έναρξη της τουριστικής περιόδου στο προσεχές διάστημα αποτελεί ένα ακόμα μεγάλο στοίχημα που δίνουμε ως χώρα για την ανάκαμψη της οικονομίας με την υποδοχή χιλιάδων επισκεπτών από το εξωτερικό, τηρώντας πάντα τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού.Το άνοιγμα του τουρισμού συνεπάγεται και με την…

Ομιλία του Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ., κ. Θεόδωρου Καράογλου, στην Ολομέλεια της Βουλής για το ΝΣ του Υπουργείου Οικονομικών για την κύρωση της νέας σύμβασης για το Ελληνικό (24-03-2021)

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
οι Κυβερνήσεις εκλέγονται για να κυβερνούν και όχι για να διαχειρίζονται τον πολιτικό χρόνο.

Εκλέγονται με την ψήφο της πλειοψηφίας για να προχωρούν στην υλοποίηση ενός τολμηρού προγράμματος μεταρρυθμίσεων δίχως να διακατέχονται από:
-φοβικά σύνδρομα,
-ιδεοληψίες
-και εξαρτήσεις.

Εκλέγονται για να νομοθετούν και όχι για να υποκύπτουν σε εκβιασμούς της αντιπολίτευσης περί πολιτικού «μορατόριουμ», απεμπολώντας το συνταγματικό δικαίωμα να ασκούν την εκτελεστική εξουσία του Κράτους.

Ως εκ τούτου, αγαπητοί συνάδελφοι της αντιπολίτευσης, δεν πρόκειται να απολογηθούμε επειδή συνεχίζουμε να εργαζόμαστε προς όφελος της χώρας, ούτε φυσικά θα υποκύψουμε στην αντιδημοκρατική απαίτηση του κ. Τσίπρα να σταματήσουμε να νομοθετούμε με «αντάλλαγμα» το «πάγωμα» των διαδηλώσεων.

Προσωπικά εκλαμβάνω την παραπάνω τοποθέτηση του επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ ως κυνική ομολογία ότι:
-χειραγωγεί,
-κατευθύνει
-και άρα ηγείται σκιωδώς των υποτιθέμενων «αυθόρμητων» συγκεντρώσεων διαμαρτυρίας που πραγματοποιούνται συντονισμένα τις τελευταίες εβδομάδες.

Η απαίτησή σας δεν είναι πρόταση συναίνεσης.
Κάθε άλλο... Είναι πρόταση πολιτικής αυτοομηρίας.
Μόνο που η Νέα Δημοκρατία δεν πάσχει από το Σύνδρομο της Στοκχόλμης...
Δεδομένου ότι σε λίγες ημέρες θα τιμήσουμε τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την Εθνική Παλιγγενεσία, ως Κυβέρνηση αντιλαμβανόμαστε την εμβληματική επέτειο ως μια εξαιρετική αφορμή για την ουσιαστική αναγέννηση της ελληνικής κοινωνίας.

Πόθος και επιδίωξή μας είναι να επιστρέψουμε στους συμπατριώτες μας:
-την εθνική τους υπερηφάνεια
-και την προσωπική τους αξιοπρέπεια.

Γι' αυτό εφαρμόζουμε στοχευμένα το κυβερνητικό μας πρόγραμμα δρομολογώντας σημαντικές νομοθετικές πρωτοβουλίες όπως η αποψινή.

Η επέτειος των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821 σηματοδοτεί την ευκαιρία για μια νέα επανάσταση, με διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Μιλώ για επανάσταση:
-οικονομική,
-αναπτυξιακή
-και επενδυτική.

Μια επανάσταση προόδου η οποία:
-θα αναδιαμορφώσει τη χώρα
-και θα βελτιώσει σημαντικά τη θέση της στο διεθνές περιβάλλον, τη στιγμή που η παγκόσμια οικονομία αναδιαρθρώνεται εξαιτίας της πανδημίας.

Με αφορμή, λοιπόν, την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, το 2021 γίνεται ορόσημο.

Αφετηρία να καθιερωθούμε:
-ως αξιόπιστος εταίρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης
-και να κάνουμε ένα ισχυρό επενδυτικό come back.

Επιστρέφουμε στις ρίζες για να βγάλουμε νέα κλαδιά ως Έθνος.

Γι' αυτό είναι σημαντικό να σχεδιάσουμε το μέλλον δίνοντας μακροπρόθεσμη επενδυτική προοπτική στη χώρα.

Έννοια μας είναι η οικονομική:
- μεγέθυνση
-και ανάπτυξη,
στοιχεία που έχουν θεμελιώδη σημασία για μια οικονομία και οδηγούν σε θετικά αποτελέσματα.

Υπό αυτήν την οπτική το 2021 είναι η χρονιά του Ελληνικού.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο επενδυτικό εγχείρημα στη χώρα μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.

Τα έργα υποδομής,
-τα κτήρια
-και οι αναπλάσεις
που θα γίνουν αναβαθμίζουν την ευρύτερη περιοχή.

Η επικύρωση της Σύμβασης που συζητούμε απόψε δεν αποτελεί το τέλος μιας περιόδου αλλά την έναρξη μιας νέας εποχής για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση στην Ευρώπη, η οποία θα συμπαρασύρει μεγάλες επενδύσεις στις όμορες περιοχές.

Με το νομοθέτημα που συζητούμε:
-προασπιζόμαστε το δημόσιο συμφέρον
-συμβάλλοντας με συνέπεια στην εξέλιξη μιας εμβληματικής επένδυσης 8 δισεκατομμυρίων ευρώ, χάρη στην οποία θα δημιουργηθούν 75.000 νέες θέσεις εργασίας.

Πρόκειται για ένα έργο:
-σύγχρονο,
-οικολογικό,
-φιλικό προς το περιβάλλον,
το οποίο συμβολίζει τη νέα Ελλάδα που οραματιζόμαστε.

Αποχαιρετούμε το παλιό Ελληνικό και βάζουμε τις βάσεις για τη δημιουργία μιας σημαντική κυψέλης ανάπτυξης, η οποία θα συνεισφέρει 2,4% στην ενίσχυση του ΑΕΠ της χώρας.

Για να αντιληφθείτε την αξία και τη σημασία του έργου σας διαβάζω τι ανέφερε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, τον περασμένο Ιούλιο, όταν ξεκίνησε η κατεδάφιση των παλαιών κτισμάτων: «Η Ελλάδα ξεκίνησε τις εργασίες για ένα έργο ακινήτων που θα μετατρέψει ένα αχρησιμοποίητο αεροδρόμιο στις ακτές της Αθήνας σε ένα από τα μεγαλύτερα τουριστικά θέρετρα της Ευρώπης, τρεις φορές το μέγεθος του Μονακό».

Αναλογιστείτε μονάχα ότι θα διαθέτει:
-ξενοδοχείο επιλεκτικού τουρισμού,
-τουριστικές υποδομές,
-χώρους επαγγελματικών συναντήσεων
-και την πλέον σύγχρονη μαρίνα της Μεσογείου.

Επιπρόσθετα, οι διατάξεις που περιλαμβάνονται στο Νομοσχέδιο αντιμετωπίζουν παθογένειες του παρελθόντος δίνοντας οριστικό τέλος σε μια περίοδο 20ετους εγκατάλειψης περίπου 2 εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων.

Εκεί που σήμερα υπάρχουν ερείπια θα δημιουργηθεί το πλέον εντυπωσιακό πάρκο στην Ευρώπη, συνδέοντας το θαλάσσιο μέτωπο με τον ορεινό όγκο του Υμηττού και αποτελώντας έναν σημαντικό πνεύμονα πρασίνου για τον αστικό ιστό της πρωτεύουσας.

Επίσης, σύμφωνα με μελέτη του ΙΟΒΕ, το έργο θα εισφέρει περισσότερα από 14 δισεκατομμύρια ευρώ έσοδα σε:
-φόρους εισοδήματος,
-εταιρικούς φόρους,
-ασφαλιστικές εισφορές,
-φόρους ακινήτων
-και ΦΠΑ.

Συγκρατήστε και το εξής στοιχείο...

Η επένδυση στο Ελληνικό είναι η απόδειξη πως όταν υπάρχει:
-πολιτική βούληση
-και αποφασιστικότητα
η κρατική μηχανή έχει:
-τις δυνατότητες
-και κυρίως τις ικανότητες
να δουλέψει σε ρυθμούς συνεργασίας και σύμπνοιας.

Σκεφθείτε πως εμπλεκόμενοι φορείς είναι τα Υπουργεία:
-Οικονομικών,
-Ανάπτυξης,
-Περιβάλλοντος,
-Πολιτισμού,
-Άμυνας,
-Ναυτιλίας,
-Υποδομών.
Επίσης, σχεδόν όλοι οι φορείς του Ελληνικού Δημοσίου ενώ εμπλέκονται και Οργανισμοί όπως:
-το Πολεμικό Ναυτικό,
-η ΕΥΔΑΠ,
-το Κτηματολόγιο,
-οι όμοροι Δήμοι
-και η Εκκλησία.

Και όμως, χάρη στην αδιαπραγμάτευτη επιθυμία της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, ένα έργο που ξεκίνησε το 2011 μπαίνει επιτέλους σε ασφαλή τροχιά υλοποίησης.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
αποδείξαμε πως όταν θέλεις κάτι πραγματικά, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.

Όσο η αξιωματική αντιπολίτευση παραμένει εγκλωβισμένη μεταξύ Κουφοντίνα και Μαρξ εμείς παράγουμε αποτέλεσμα.

Όσο η αντιπολίτευση εχθρεύεται τις επενδύσεις, εμείς καλωσορίζουμε τις σωστές και σοβαρές επενδυτικές προτάσεις, ανοίγοντας λεωφόρους προόδου.

Όσοι η αξιωματική αντιπολίτευση οργανώνει διαδηλώσεις εν μέσω πανδημίας και βάζει τρικλοποδιά στη χώρα, εμείς σχεδιάζουμε το αύριο.

Όσο η αντιπολίτευση επενδύει στα τρολ του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εμείς βελτιώνουμε τον αληθινό κόσμο των ανθρώπων.

Εξυπακούεται ότι σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας υπερψηφίζει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών γιατί αυτό επιτάσσει η λογική και το εθνικό συμφέρον.

Σας ευχαριστώ.

Αρ. πρωτ.:5229/22.03.2021 Θεσσαλονίκη, 22 Μαρτίου 2021 Προς ΥπουργόΕργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων Ερώτηση«Δημιουργία καταστημάτων ΕΦΚΑ σε ανατολική Θεσσαλονίκη και Επαρχία Λαγκαδά» Ο Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές υπηρεσίες του Δημοσίου που σηκώνει ένα πολύ μεγάλο βάρος στις καθημερινές συναλλαγές με το κοινό. Στον Νομό Θεσσαλονίκης λειτουργούν σήμερα οκτώ καταστήματα ΕΦΚΑ και ένα περιφερειακό.Πιο συγκεκριμένα λειτουργούν τα καταστήματα της Ιωνίας, Πύλης Αξιού, Σταυρούπολης, Ευόσμου, Νεάπολης, Τούμπας,…
Αρ. πρωτ.:5189 Θεσσαλονίκη, 19 Μαρτίου 2021 Προς Υπουργούς:-Προστασίας του Πολίτη-Οικονομικών ΕΡΩΤΗΣΗ «Αύξηση ορίων υπερωριακής νυχτερινής εργασίας αστυνομικών» Η Ελληνική Αστυνομία καλείται να σηκώσει ένα πολύ μεγάλο βάρος της διαχείρισης της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης που αντιμετωπίζει η χώρα μας και όλη η παγκόσμια κοινότητα λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας του covid-19.Οι νέες αρμοδιότητες των στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας λόγω των μέτρων που λαμβάνονται για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού σε…

Ομιλία του Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ., κ. Θεόδωρου Καράογλου, στην Ολομέλεια της Βουλής για την κύρωση της νέας σύμβασης με την «Ελληνικός Χρυσός» (17-03-2021)

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
θα ξεκινήσω την τοποθέτησή μου στην Ολομέλεια του Κοινοβουλίου ζητώντας από όλα τα μέλη του Σώματος να λάβουμε σοβαρά υπόψη ότι η θερμοκρασία στη δημόσια ζωή έχει ανέβει επικίνδυνα.

Γι' αυτό επισημαίνω σε όλους τους συναδέλφους την ανάγκη αποφυγής:
-της έντασης
-και του διχασμού.

Προχωρώ σε αυτήν την ενέργεια διότι, παρακολουθώντας τις τοποθετήσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης, διαπίστωσα ότι επενδύουν και πάλι στις εμπρηστικές κορώνες προκειμένου να κερδίσουν τη μάχη των εντυπώσεων.

Τους εφιστώ την προσοχή, γιατί θα είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι εφόσον εκτροχιαστεί η δημόσια συζήτηση και η ένταση των τελευταίων ημερών μεταφερθεί στο Δήμο Αριστοτέλη μόνο και μόνο για να εξυπηρετηθούν μικροκομματικές σκοπιμότητες

Σέβομαι,
-κατανοώ
-και αναγνωρίζω το δικαίωμα στη διαμαρτυρία και τη διαφορετική άποψη. Δίπλα όμως στη λέξη «διαμαρτυρία» υπάρχει και η λέξη «ευθύνη» η οποία υπερβαίνει πολιτικές στοχεύσεις και είναι ταυτόσημη με τις λέξεις:
-σεβασμός,
-κοινωνική συνείδηση
-και υπευθυνότητα.

Άκουσα συναδέλφους της αντιπολίτευσης να μιλούν για «λεόντεια συμφωνία».

Άκουσα να θέτουν θέμα παράβασης καθήκοντος και απιστίας σε βάρος του δημοσίου για τον υπουργό Περιβάλλοντος.

Άκουσα να ισχυρίζονται ότι χάνεται από την κρατική ιδιοκτησία και την φιλολαϊκή περιουσία ένα πολύτιμο ορυκτό.

Άλλος περιέγραψε τη συμφωνία ως «χαριστική» και άλλος ισχυρίστηκε ότι πρόκειται για «θηριώδες σκάνδαλο» που δεν θα επιφέρει κανένα όφελος, παρά μόνο μεγάλη καταστροφή σε:
-περιβάλλον,
-οικονομία
-και κοινωνία.

Ρηχός και στείρος αντιπολιτευτικός λόγος που παραβιάζει τον κανόνα ότι στην πολιτική -σχεδόν πάντοτε- ο καλύτερος σύμβουλος είναι ο ρεαλισμός.

Πρόκειται για μια μυωπική θεώρηση των πραγμάτων η οποία επιβεβαιώνει ότι η αντιπολίτευση στην πατρίδα μας είναι εγκλωβισμένη σε προκαταλήψεις και παρακολουθεί τα γεγονότα υπό μια στενή οπτική γωνία που αδυνατεί:
-να διακρίνει το μέλλον,
-να ακολουθήσει τη ροή των εξελίξεων
-και να προσαρμοστεί στα δεδομένα της εποχής.

Οι ιδεοληπτικές εμμονές που τη διακατέχουν περιορίζουν δραστικά τους ορίζοντές της, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να αδυνατεί να κατανοήσει ότι μιλούμε για μια εθνική επενδυτική συμφωνία η οποία:
-ενισχύει την εθνική οικονομία,
-στηρίζει την τοπική οικονομία
-και αναβαθμίζει την περιοχή.

Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό από όλους ότι η Ελλάδα μπορεί να έχει και άλλες «βαριές βιομηχανίες» που μπορούν να προσελκύσουν επενδύσεις, πετυχαίνοντας την ποθητή ουσιαστική ανάπτυξη με:
-υπευθυνότητα,
-πιστή τήρηση
-και εφαρμογή των περιβαλλοντικών κανόνων.

Συγκρατήστε το εξής στοιχείο.

Σύμφωνα με την επίσημη έκθεση του ΙΟΒΕ για τη συμβολή της εξορυκτικής βιομηχανίας στην ελληνική οικονομία, η συμμετοχή του μεταλλευτικού κλάδου στο ΑΕΠ αγγίζει τα επίπεδα του 3%.

Επειδή, όμως, πίσω από τους αριθμούς βρίσκονται άνθρωποι, συνυπολογίστε τη ζωτική ανάγκη να δημιουργηθούν στην πατρίδα μας ακόμα περισσότερες βιώσιμες θέσεις εργασίας.

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα...

Εάν ήμασταν οπαδοί της σκοπιμότητας δεν θα συζητούσαμε με την εταιρεία επί σχεδόν 1,5 χρόνο προκειμένου να καταλήξουμε σε μια κοινά αποδεκτή και συμφέρουσα λύση, αλλά θα κλείναμε τη συμφωνά σε 1,5 εβδομάδα.

Βλέπετε, στη δική μας θεώρηση των πραγμάτων η δημιουργία πραγματικού πλούτου για τη χώρα στηρίζεται:
-στο διάλογο,
-στο σεβασμό στο περιβάλλον
-και στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Πιστεύουμε ότι η οικονομική ανάπτυξη δεν είναι εχθρός της οικολογίας και του περιβάλλοντος, αλλά μέσα από τη συζήτηση μπορούμε να καταλήξουμε σε εφικτές λύσεις που θα μας οδηγήσουν με ασφάλεια:
-στη γενική ευημερία
-και την αειφόρο ανάπτυξη.
Πιστεύουμε στα «ναι» που γεφυρώνουν τις διαφορετικές απόψεις.

Πιστεύουμε στη συζήτηση, η οποία μπορεί να είναι δύσκολη καθώς πολλές φορές ξεκινά από διαφορετικές αφετηρίες, μα είναι απαραίτητη εφόσον πραγματοποιείται:
-με καθαρούς όρους
-και προπάντων με ειλικρίνεια.

Άλλωστε έχουμε αποδείξει ότι ως Κυβέρνηση αγωνιζόμαστε για την υιοθέτηση πρακτικών που υπηρετούν την δίκαιη και ανθεκτική οικονομία.

Εκείνη που:
-αξιοποιεί,
-προστατεύει
-και επενδύει στον φυσικό πλούτο της πατρίδα μας, ούσα συμβατή με το βιώσιμο μέλλον.

Υπενθυμίζω την ταχύτητα με την οποία προχωρήσαμε:
-στην απολιγνιτοποίηση της χώρας,
-στην απανθρακοποίησή της
-και την ένθερμη υποστήριξη που παρείχαμε στο ευρωπαϊκό green deal.

Ισορροπούμε με επιτυχία μεταξύ:
-της κοινωνίας,
-της οικονομίας
-και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Αναφορικά με τη συμφωνία με την «Ελληνικός Χρυσός» μας ενδιαφέρει ξεκάθαρα:
-να υπάρχει θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα,
-να αυξηθούν τα έσοδα πάσης μορφής για το Δημόσιο
-και φυσικά να υπάρξουν αντισταθμιστικά οφέλη στην περιοχή.

Εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο, ωστόσο είναι προφανές ότι η νέα συμφωνία υπηρετεί και τις τρεις προϋποθέσεις που θέσαμε, ενισχύοντας παράλληλα την προοπτική προσέλκυσης επενδύσεων μακροπρόθεσμου χαρακτήρα.

Σήμερα η Ελληνικός Χρυσός απασχολεί 1.650 εργαζόμενους. Όταν το νέο επενδυτικό σχέδιο αναπτυχθεί πλήρως θα δημιουργηθούν επιπλέον 1.400 νέες θέσεις εργασίας. Συνολικά, θα ξεπεράσουν τις 3.000.

Με βάση την αναθεωρημένη σύμβαση θα επενδυθούν επιπλέον κεφάλαια 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων τα οποία θα προστεθούν στα 1,4 δισ. δολάρια που έχουν ήδη επενδυθεί, ούτως ώστε να υπάρξουν οι απαιτούμενες δικλείδες για την προστασία της επένδυσης και των συμφερόντων του Δημοσίου.

Όσον αφορά στα έσοδα του Δημοσίου, η νέα συμφωνία κατοχυρώνει οφέλη σε βάθος 25ετίας προσφέροντας περίπου 2 δισεκατομμύρια ευρώ από:
-φόρους εισοδήματος,
-κοινωνικές εισφορές
-και μεταλλευτικά δικαιώματα.

Επίσης, το ελληνικό δημόσιο διατηρεί ακέραια τα δικαιώματα υπεράσπισης των συμφερόντων του σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης και οι προβλεπόμενες ρήτρες αφορούν την προστασία και των δύο πλευρών, όπως συμβαίνει κατά κανόνα στις συμβάσεις με διεθνοποιημένο χαρακτήρα.

Επιπρόσθετα, τα έσοδα από τα μεταλλευτικά τέλη για το κράτος και την τοπική κοινωνία αναμένεται να ξεπεράσουν τα 191 εκ. ευρώ, αφού θα υπάρξει αύξηση 10% των τελών από τα ισχύοντα στον μεταλλευτικό κλάδο.

Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η Πολιτεία και η εταιρεία απαλλάσσονται από οποιαδήποτε επίπτωση προκαλούν τα εξώδικα της εταιρείας προς το ελληνικό δημόσιο. Η οριστική διευθέτηση των εξωδίκων της εταιρείας προς το δημόσιο, που επιφέρει το άρθρο 11, επουλώνει μια σημαντική πληγή που προκάλεσε η διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αφού πλέον η εταιρεία δεν μπορεί να εγείρει οποιαδήποτε αξίωση.

Αναφορικά με τα αντισταθμιστικά οφέλη στην περιοχή, εστιάζω στο «άνοιγμα» συνολικά 5.000 άμεσων και έμμεσων θέσεων εργασίας, με την προτεραιότητα να δίνεται στο εργατικό δυναμικό του Δήμου Αριστοτέλη.

Ακόμη, ο αρμόδιος Υπουργός κ. Σκρέκας αποδέχθηκε την πρόταση του Δημάρχου Αριστοτέλη, κ. Βαλιάνου, να συμμετέχει η τοπική αυτοδιοίκηση στην τεχνική επιτροπή αξιολόγησης με ένα τακτικό και ένα αναπληρωματικό μέλος του Δήμου.

Σχετικά, τώρα, με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, στη νέα συμφωνία υπάρχουν συγκεκριμένες ρήτρες για τη μείωση του κατά 40% αφού θα προχωρήσει η αποκατάσταση του περιβάλλοντος εντός και γύρω των μεταλλείων, συμπεριλαμβανομένων ακόμα και εκείνων που παλαιότερα δεν είχαν αποκατασταθεί.

Ένα ακόμα σημείο που χρήζει προσοχής είναι:
-η εφαρμογή της μεθόδου ξηρής απόθεσης μεταλλευτικών καταλοίπων,
-το νέο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αποβλήτων και υδάτων με μείωση της κατανάλωσης νερού
-και μεταξύ άλλων η αντιπλημμυρική οχύρωση όλων των εγκαταστάσεων, καθώς και η μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
με την επικύρωση της νέας συμφωνίας λέμε «ναι» στις επενδύσεις που σέβονται το περιβάλλον, γιατί πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους ότι οι σωστές, οι σοβαρές επενδύσεις δεν εχθρεύονται το περιβάλλον.

Στην προκειμένη περίπτωση μιλούμε για μια επένδυση η οποία:
-αποφέρει σημαντικά έσοδα στο κράτος,
-βελτιώνει το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων της περιοχής
-και στηρίζει συνολικά την τοπική κοινωνία της Χαλκιδικής.

Το καλό του τόπου δεν έρχεται όταν κλείνουν εταιρίες και μένουν άνεργοι οι νέοι.

Το καλό του τόπου δεν διασφαλίζεται όταν υψώνει κανείς άκριτα το λάβαρο της αντίστασης.

Το καλό κάθε τόπου το υπερασπίζεσαι όταν αναπτύσσεις μια σχέση διαλεκτικής αλληλεπίδρασης, πορευόμενος με ειλικρίνεια και όχι πίσω από εύπεπτα επαναστατικά τσιτάτα.

Η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας υπερψηφίζει το Νομοσχέδιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας γιατί οδηγεί την Ελλάδα στη νέα εποχή.

Είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε για την πατρίδα μας.

Σας ευχαριστώ.

Ομιλία του Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ., κ. Θεόδωρου Καράογλου, στην Ολομέλεια της Βουλής για την κύρωση της απόφασης Ε.Ε./EYRATOM 2020/2053 (11-03-2021)

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
ξεκινώντας την τοποθέτησή μου θέλω να υπενθυμίσω στο Σώμα ότι κύριο προσόν κάθε υπεύθυνης Κυβέρνησης είναι να παρέχει αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες που υπηρετεί.

Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει αποδείξει ότι πορεύεται βάσει αυτής της αρχής, αφού από την πρώτη στιγμή που εκδηλώθηκε η πανδημία διαμορφώνει το δρόμο για την ασφαλή μετάβαση στη μετά-κορωνοϊό εποχή.

Είπαμε -και το τηρήσαμε στην πράξη- πως η προτεραιότητα της υγείας πρέπει να συμβαδίζει με τη θωράκιση της οικονομίας.

Στο πλαίσιο αυτό, σήμερα το πρωί ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε μια νέα δέσμη μέτρων τόνωση των πληττόμενων, αποδεικνύοντας εμπράκτως ότι η Κυβέρνηση ξέρει και μπορεί:
-να ακολουθεί τις επιταγές της συγκυρίας,
-αλλά και τις ανάγκες της κοινωνίας.

Πρώτον, τον Απρίλιο εγκαινιάζεται ο 7ος κύκλος χρηματοδότησης της Επιστρεπτέας Προκαταβολής για τις επιχειρήσεις που είχαν μειωμένο τζίρο από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο. Ο νέος κύκλος θα είναι διευρυμένος αφού περιλαμβάνει όλους όσοι πλήττονται όπως:
-το λιανεμπόριο,
-την εστίαση
-και κλάδους που εφαρμόστηκαν περιορισμοί.

Δεύτερον, έρχεται απαλλαγή από 30% μέχρι και 50% της αποπληρωμής της Επιστρεπτέας Προκαταβολής.

Θα ισχύσει και για όσους είχαν ενταχθεί στους τρεις πρώτους κύκλους της και είχαν σημαντική πτώση τζίρου το 2020. Επίσης, όλες οι δόσεις εξόφλησης αυξάνονται από 40 σε 60.

Τρίτον, η Πολιτεία θα επιδοτήσει σοβαρό μέρος των πάγιων δαπανών που έγιναν από επιχειρήσεις το 2020 και οι οποίες δεν καλύφθηκαν με άλλες ενισχύσεις. Με τον τρόπο αυτόν προστατεύουμε τις θέσεις εργασίας, αφού η ρύθμιση θα πάρει τη μορφή «πιστωτικού» για μελλοντικές φορολογικές και ασφαλιστικές υποχρεώσεις.

Τέταρτον, το Πρόγραμμα Γέφυρα για τη ρύθμιση των δανείων θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά εκτός από νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, επιδοτώντας εκτός από τους τόκους και το κεφάλαιο. Στα ενήμερα δάνεια η ενίσχυση θα φτάνει μέχρι το 90% της δόσης, επιβραβεύοντας τους συνεπείς, ενώ στα «κόκκινα» δάνεια μέχρι το 80% εάν ρυθμιστούν.

Κόντρα στα όσα επιθυμούσαν οι φωνές της μιζέριας η οικονομία άντεξε, η Ελλάδα άντεξε!
Και είναι έτοιμη να κάνει με ασφάλεια βήματα προς τα εμπρός.

Συγκρατήσαμε την ανεργία, έχοντας τη δεύτερη καλύτερη επίδοση στην Ευρώπη,
-περιορίσαμε την ύφεση στο 8,2%
και σήμερα κάνουμε ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα να κρατήσουμε όρθιο τον κόσμο της παραγωγής.

Οι σημερινές ανακοινώσεις του Πρωθυπουργού είναι άμεσα συνδεδεμένες και με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών που συζητούμε.

Επί της ουσίας, καλούμαστε να δώσουμε ψήφο εμπιστοσύνης σε ένα σημαντικό εργαλείο που θα παρέχει πλήρη στήριξη:
-στην εθνική μας οικονομία
-και στην υγιή λειτουργία του τραπεζικού συστήματος.

Λέγοντας «ναι» στο νομοσχέδιο εξασφαλίζουμε την εύρυθμη ανάπτυξη των πολιτικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εν προκειμένω για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, επιβεβαιώνοντας την απαρέγκλιτη πίστη μας στις αρχές:
-της διαφάνειας
-και της ισότιμης μεταχείρισης που διέπουν τη μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια.

Στο πρώτο μέρος του νομοσχεδίου καθίσταται σαφές πως για πρώτη φορά η Επιτροπή θα μπορεί να δανείζεται από τις αγορές, ώστε να αντλεί άμεσα κεφάλαια μεγάλης κλίμακας προκειμένου να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τους εθνικούς προϋπολογισμούς.

Πρόκειται για μια απαραίτητη προϋπόθεση ενεργοποίησης των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης, ενώ σηματοδοτούμε την εκ βάθρων αναθεώρηση του τρόπου χρηματοδότησης του προϋπολογισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Με τον τρόπο αυτόν:
-«ξεκλειδώνουμε» το δυναμικό των ευρωπαϊκών κονδυλίων
-και δημιουργούμε ένα δίχτυ ασφαλείας για την αποφυγή περαιτέρω πιέσεων στους εθνικούς προϋπολογισμούς.

Στο δεύτερο μέρος του νομοσχεδίου, που αφορά:
-στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
-και τις τράπεζες,
δίνεται η δυνατότητα:
-υπό προϋποθέσεις,
-ουσιαστικά
-και έμπρακτα
να στηριχθεί το τραπεζικό σύστημα με ιδιωτικά κεφάλαια.

Είναι μια σημαντική εξέλιξη, δεδομένου ότι αποτελεί την απάντησή μας στην αντιμετώπιση των οικονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων της πανδημίας.

Βρισκόμαστε, λοιπόν, στο σημείο που καλούμαστε να δρέψουμε τα οφέλη που διεκδικήσαμε και εξασφαλίσαμε στη Σύνοδο Κορυφής του Ιουλίου του 2020.

Τα 32 δισεκατομμύρια ευρώ που θα εισρεύσουν στη χώρα μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης θα δώσουν σημαντική ώθηση στο αναπτυξιακό πεδίο της οικονομίας και μέσα από τη:
-σωστή
-και μελετημένη αξιοποίησή τους,
θα αποτελέσουν χρυσή ευκαιρία προόδου.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
η Ελλάδα βρίσκεται ενώπιον μιας μεγάλης πρόκλησης.

Ο τρόπος διαχείρισης των ευρωπαϊκών κονδυλίων θα καθορίσει την πορεία μας στο μέλλον, η οποία για να είναι ευοίωνη πρέπει να βασιστεί σε τέσσερις άξονες:
-στην «πράσινη» οικονομία,
-στον ψηφιακό μετασχηματισμό,
-στην ενίσχυση της απασχόλησης και της κοινωνικής συνοχής
-και τέλος στις ιδιωτικές επενδύσεις.

Η δέσμευση του πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, και συνολικά της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, είναι σαφής.

Οι πόροι:
-θα διατεθούν,
-θα επενδυθούν,
σε τομείς που σήμερα η Ελλάδα υστερεί.

Ειδικά η βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων θα βοηθήσει καταλυτικά στη μεγέθυνση του ΑΕΠ, την ίδια στιγμή που η αξιοποίηση της «πράσινης» οικονομίας θα δημιουργήσει:
-νέες θέσεις εργασίας
-και καλύτερες συνθήκες προστασίας του περιβάλλοντος.

Εφόσον, όλα τα μέλη της Εθνικής Αντιπροσωπείας συνηγορούμε πως η ορθή αξιοποίηση των 32 δισεκατομμυρίων ευρώ θα στείλει ηχηρό μήνυμα στην Ευρώπη πως η Ελλάδα αλλάζει προς το καλύτερο, σας καλώ όλους να υπερψηφίσετε το νομοσχέδιο.

Η πατρίδα μας παύει να είναι ο φτωχός συγγενής και θεωρείται ισότιμος εταίρος.

Προχωρά:
-με σχέδιο,
-πρόγραμμα,
-ευελιξία
-και πετυχαίνει μετρήσιμους στόχους.

Εάν αυτή είναι η Ελλάδα που οραματίζεστε και εσείς, ψηφίστε «ναι» στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.

Σας ευχαριστώ.

Αρ. Πρωτ.: 1965/17-3-2021

Θεσσαλονίκη, 11 Μαρτίου 2021

Προς Υπουργό:
-Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κο Σπήλιο Λιβάνιο

ΑΝΑΦΟΡΑ

Σας υποβάλλω συνημμένα υπόμνημα που υπογράφουν τα 180 μέλη του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ρυζοπαραγωγών Μαλγάρων, του Αγροτικού Συνεταιρισμού Δημητριακών-Βάμβακος-Οσπρίων και Κηπευτικών Ειδών Κυμίνων, του ΤΟΕΒ Κυμίνων Μαλγάρων, των Ακτημόνων Αγροτών – καλλιεργητών της ΔΚ Νέων Μαλγάρων, αναφορικά με το καθεστώς παραχώρησης των κτημάτων στην περιοχή «Έλος Κλειδίου» για την τρέχουσα καλλιεργητική περίοδο.
Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

ΕΓΓΡΑΦΟ_ΑΝΑΦΟΡΑ_ΑΚΤΗΜΟΝΩΝ_ΑΓΡΟΤΩΝ.pdf

-Ο-
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ Γ. ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ

Ομιλία του Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ., κ. Θεόδωρου Καράογλου, στην Ολομέλεια της Βουλής για το Ν/Σ του Υπ. Υποδομών και Μεταφορών με θέμα: «Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα» (10-03-2021)

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
ξεκινώντας την τοποθέτησή μου οφείλω να καταδικάσω τις χθεσινές αγριότητες και εικόνες χάους στη Νέα Σμύρνη.

Ολόψυχα εύχομαι ταχεία ανάρρωση στον ειδικό φρουρό της ομάδας «ΔΡΑΣΗ» που δέχθηκε δολοφονική επίθεση από τους γνωστούς-αγνώστους, καθώς και στους συναδέλφους του που νοσηλεύονται.

Συντονισμένα, σύσσωμο το πολιτικό προσωπικό οφείλει να απομονώσει τα άκρα, από όπου και αν προέρχονται, αποτρέποντας την προσπάθεια που βρίσκεται σε εξέλιξη από συγκεκριμένους κύκλους ανομίας να μετατρέψουν τις πλατείες των πόλεων σε πεδία μάχης.

Απευθύνω, λοιπόν, μήνυμα διαφύλαξης της ενότητας του λαού μας.

Από εκεί και πέρα, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι:
-καθήκον
-και υποχρέωση
κάθε υπεύθυνης Κυβέρνησης που σέβεται την αποστολή που της ανέθεσαν οι πολίτες:
-με την ψήφο
-και την εμπιστοσύνη τους
είναι να δημιουργεί ένα ασφαλές μέλλον για τη χώρα.

Να ασκεί αποτελεσματική διακυβέρνηση διαθέτοντας στιβαρό πολιτικό λόγο,
-να αυξάνει και να βελτιώνει τις επιδόσεις της,
-να αφουγκράζεται τη δημόσια σφαίρα,
-να διαθέτει αντίληψη,
-να εκπροσωπεί τους πολλούς,
-να συμβάλλει στο μετασχηματισμό της κοινωνίας,
-να υπηρετεί πραγματικά προοδευτικές αρχές,
-να ενσαρκώνει το μέλλον,
-να ανασυγκροτεί την κρατική λειτουργία
-και τέλος να δίνει έμφαση στην καθημερινότητα.

Όχι μόνο στα μεγάλα και σημαντικά που πηγάζουν από μια συγκεκριμένη πολιτική φιλοσοφία και στόχευση, μα στα μικρά στα οποία -πολλές φορές- κρύβεται η ουσία των πραγμάτων.

Σε ένα κράτος με έντονα στοιχεία συμμετοχικής δημοκρατίας, όπως το δικό μας, οι διαφορετικές προσεγγίσεις δεν πρέπει να μετατρέπονται σε εμπόδιο, αλλά να αξιοποιούνται ως πηγή δημιουργίας.
Να αποτελούν:
-ερέθισμα διαλόγου
-όχημα επέκτασης της σκέψης
-και να καταλήγουν στην πρόοδο,
δεδομένου ότι ο πλουραλισμός αποτελεί ζωτικό στοιχείο της δημοκρατίας μας.

Στο πλαίσιο αυτό, σε διαβούλευση με τους αρμόδιους κοινωνικούς φορείς, το Νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τη Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα θέτει την Ελλάδα σε κίνηση.

Καλύπτει τις ανάγκες κινητικότητας των συμπατριωτών μας σήμερα και στο μέλλον, θέτοντας στέρεες βάσεις για:
-μια καλύτερη ποιότητα ζωής
-και καλύτερες συνθήκες διαβίωσης.

Παράλληλα:
-εκσυγχρονίζει,
-απλουστεύει
-και ψηφιοποιεί διαδικασίες του συγκεκριμένου Υπουργείου, εξηγώντας με σαφήνεια το κυβερνητικό σχέδιο περί Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, αναδεικνύοντας τις ανάγκες κάθε περιοχής.

Μέσω μιας ανθρωποκεντρικής προσέγγισης λαμβάνει σοβαρά υπόψη:
-κοινωνικά,
-περιβαλλοντικά
-και οικονομικά κριτήρια,
θέτοντας ικανές βάσεις προκειμένου η Ελλάδα να βρίσκεται ψηλά στους ευρωπαϊκούς στόχους για βιώσιμη κινητικότητα.

Καλούμαστε, λοιπόν, να κερδίσουμε το στοίχημα για το μέλλον των πόλεών μας και πιστεύω ότι με το Νομοσχέδιο που συζητούμε σήμερα κάνουμε ένα μεγάλο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση, δίνοντας προτεραιότητα:
-στον πεζό,
-στον ευάλωτο χρήστη,
-στον ποδηλάτη,
-στη δημόσια συγκοινωνία
-και στον περιορισμό της μηχανοκίνητης κυκλοφορίας.

Κατά την προσωπική μου άποψη και πιστεύω ότι συμφωνούμε όλες και όλοι που πήραμε το λόγο, τα Σχέδια Βιώσιμης Κινητικότητας αλλάζουν το μοντέλο ανάπτυξης που επιθυμούμε για τις πόλεις μας.

Είναι το εργαλείο μιας καθοριστικής αστικής παρέμβασης που θα βοηθήσει συνολικά να αλλάξουμε νοοτροπία όσον αφορά στις συνήθειες και τις προτιμήσεις μας.
Ιδίως σήμερα που οι λεγόμενες «έξυπνες πόλεις» αποτελούν πραγματικότητα, πρέπει να γίνει κτήμα μας ότι το μικροκλίμα της καθημερινής ζωής μας αποκτά και πολιτισμική διάσταση αφού:
-καθορίζει τη ζωή μας
-και διαμορφώνει την κοινωνική μας συμπεριφορά.

Προφανώς και τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας δεν είναι κάτι καινούργιο. Όμως ο τρόπος με τον οποίο θα τα εκπονήσουμε και θα τα υλοποιήσουμε καλύπτουν τις ανάγκες κάθε περιοχής και αποτυπώνουν το πολιτισμικό μας επίπεδο.

Επειδή ο χρόνος πιέζει, δεν θα κάνω εκτενή αναφορά στα άρθρα του νομοσχεδίου, ούτε θα αναλωθώ στην εξειδίκευσή τους.

Εξυπακούεται ότι είναι άκρως θετικό το γεγονός ότι με το σχέδιο νόμου θεσπίζονται για πρώτη φορά κανόνες κυκλοφορίας για τη Μικροκινητικότητα και ειδικότερα για τα ελαφρά προσωπικά οχήματα όπως είναι:
-τα πατίνια
-και τα ρόλερς που έχουν κατακλύσει τις πόλεις,

Θετικό είναι, επίσης, ότι εισάγονται απλοί και ενιαίοι κανόνες για την υλοποίηση έργων αστικών παρεμβάσεων από την Τοπική Αυτοδιοίκηση μέσω των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.

Το ίδιο ισχύει και όσον αφορά στη διαμόρφωση ενός ευνοϊκού πλαισίου για τον αρμονικό εκσυγχρονισμό του τοπίου κινητικότητας στις πόλεις:
-με καλύτερες συνθήκες για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας
-και ηπιότερα μέσα ατομικής και μαζικής μεταφοράς τα οποία θα είναι περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον.

Εξίσου σημαντικό είναι ότι εισάγονται σημαντικές ρυθμίσεις σε πλήθος θεμάτων που άπτονται του τομέα των Μεταφορών, με στόχο τον περιορισμό της γραφειοκρατίας μέσω:
-της απλούστευσης
-και της ψηφιοποίησης των διαδικασιών.

Παρόλα αυτά επιλέγω να σταθώ στην εμπέδωση μιας νέας κουλτούρας περί ασφαλούς κινητικότητας.

Ως Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, σε συνεργασία με τον Πρόεδρο του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής, κ. Άρη Ζωγράφο, ξεκινήσαμε μια δράση με τίτλο «ο δρόμος είναι δάσκαλος».

Στόχος της ήταν η ευαισθητοποίηση των Βορειοελλαδιτών σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής.

Θέλαμε κάθε πολίτης να ενημερωθεί για την ασφαλή κινητικότητα και τους κανόνες σωστής οδικής συμπεριφοράς μέσα από:
-δράσεις,
-παρουσιάσεις
-και εξειδικευμένες ασκήσεις στο δρόμο προκειμένου όλοι μας να καταστούμε συνειδητοποιημένοι πεζοί και οδηγοί.

Σε μια από τις συναντήσεις των ομάδων εργασίας που είχαν συγκροτηθεί παρουσίασα έρευνα της Τροχαίας η οποία κατέληγε στο συμπέρασμα ότι τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων στην πατρίδα μας οφείλονται:
-στην υπερβολική ταχύτητα,
-στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ,
-στη μη χρήση ζώνης ασφαλείας και κράνους,
-στη χρήση κινητού τηλεφώνου εν ώρα οδήγησης
-και στην παραβίαση της προτεραιότητας.

Επίσης, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, τα οδικά δυστυχήματα είναι πρώτη αιτία θανάτου σε ηλικίες 15 έως 29 χρόνων παγκοσμίως και όγδοη αιτία θανάτου συνολικά, με αριθμό θυμάτων μεγαλύτερο από εκείνον που οφείλεται:
-σε πόλεμο,
-ασθένειες
-ή χρήση ναρκωτικών.

Δεδομένου, λοιπόν, ότι η Ελλάδα και για λόγους δημογραφικούς, δεν αντέχει απώλειες σε αυτές τις ηλικίες, θεωρώ ότι η ασφαλής κινητικότητα πρέπει να γίνει συνείδηση όλων μας.

Άρα, για λόγους πρόληψης, πρέπει να συντονίσουμε τις δράσεις μας ώστε να μεταλαμπαδεύσουμε στους συμπατριώτες μας και το πνεύμα της κυκλοφοριακής αγωγής.

Υπό αυτό το πρίσμα η Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα θα βοηθήσει στη διαμόρφωση ενός κυκλοφοριακού ήθους.
Γι'αυτό, κλείνοντας, επισημαίνω ότι η κυκλοφοριακή αγωγή είναι θέμα παιδείας.

Δεν πρόκειται για άλλη μια υποχρέωση, αλλά για συλλογική ευθύνη και όλοι πρέπει να αναλογιστούμε ότι ως μέλη μιας κυκλοφοριακής κοινωνίας και ο οδηγός και ο πεζός οφείλουν να δείχνουν τον απαιτούμενο σεβασμό.

Και ο σεβασμός είναι θέμα παιδείας. Διδάσκεται!

Συνοψίζοντας, με το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών γινόμαστε κοινωνοί της νέας αντίληψης σχετικά με την κινητικότητα.

Πρόκειται για ένα ουσιαστικό εργαλείο το οποίο θα βελτιώσει τις πόλεις και τις ζωές μας και εξυπακούεται ότι η Κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας το υπερψηφίζει, διότι βοηθά στη ριζική αλλαγή νοοτροπίας και στη διαμόρφωση ενός νέου περιβαλλοντικού ήθος.

Με λίγα λόγια προσφέρει πολύτιμες λύσεις που διασφαλίζουν τη ζωτική ροή:
-ανθρώπων,
-αγαθών
-και υπηρεσιών,
αποτρέποντας την περιβαλλοντική απορρύθμιση.

Η Ελλάδα αλλάζει,
η Ελλάδα εξελίσσεται,
η Ελλάδα πρωτοπορεί,
η Ελλάδα καινοτομεί,
η Ελλάδα τίθεται ξανά σε δημιουργική κίνηση!

Σας ευχαριστώ.

Αρ. πρωτ.:4745/03.03.2021 Θεσσαλονίκη, 3 Μαρτίου 2021 Προς:Υπουργό Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης Ερώτηση «Προβλήματα των εργαζόμενων της ΕΛΒΟ με το ΚΕΑΟ» Για περισσότερο από ένα έτος πλέον, από τον Δεκέμβριο 2019 έως και σήμερα το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) λόγω των οφειλών της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων (ΕΛ.Β.Ο. Α.Β.Ε.) έχει ενεργοποιήσει φραγή στην καταχώρηση των μηνιαίων Αναλυτικών Περιοδικών Δηλώσεων.Το γεγονός αυτό, έχει σημαντικές επιπτώσεις για τους εργαζομένους της ΕΛ.Β.Ο., οι οποίοι…
Αρ. πρωτ.:4668/01.03.2021 Θεσσαλονίκη, 1 Μαρτίου 2021 Προς:- Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων Ερώτηση «Ένταξη της γαστρονομίας σε πανεπιστημιακή εκπαίδευση» Στην πατρίδα μας ένας από τους αναπτυσσόμενους τομείς είναι αυτός της γαστρονομίας με ορατά αποτελέσματα στην εθνική μας οικονομία. Εντούτοις η εκπαίδευση της γαστρονομίας και η κατάρτιση μαγείρων και ζαχαροπλαστών δεν βρίσκονται σε πανεπιστημιακό επίπεδο, αλλά περιορίζονται χρονικά στα 2 έτη μεταλυκειακής εκπαίδευσης μέσω των δημοσίων και ιδιωτικών ΙΕΚ. Το αποτέλεσμα αυτής…