Κοινοβουλευτική Δράση

Αρ. Πρωτ. 3726/05.10.2004 Προς: - κo Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Μεγάλη καθυστέρηση παρατηρείται τους τελευταίους μήνες στην παράδοση των μεταλλικών πινακίδων από το Υπουργείο Μεταφορών στα νέα οχήματα που κυκλοφορούν στο Νομό Θεσσαλονίκης. Η αύξηση των νέων οχημάτων στους δρόμους της πόλης ήταν ραγδαία αφού κατατέθηκαν ήδη πάνω από 2.500 αιτήσεις για έκδοση πινακίδων.
Αρ. Πρωτ. 3725/05.10.2004 Προς: - κο Υπουργό Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Μεγάλες διαστάσεις έχει πάρει το πρόβλημα με τις αυτοσχέδιες χωματερές ζώων στο νομό Θεσσαλονίκης. Ιδιαίτερα σε δήμους της Β΄ Περιφέρειας, όπου υπάρχουν πολλές κτηνοτροφικές μονάδες, έχουν δημιουργηθεί άτυπες χωματερές στις οποίες οι κτηνοτρόφοι μεταφέρουν νεκρά ζώα που πέθαναν λόγω κάποιας ασθένειας. Έτσι, ορισμένοι από τους δήμους αναγκάζονται οι ίδιοι να προχωρήσουν στην περισυλλογή και στον ενταφιασμό θανόντων ζώων.
Αρ. Πρωτ. 3733/05.10.2004 Προς: - κo Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Από τον Σεπτέμβριο του 2003 πραγματοποιήθηκε στο νομό Θεσσαλονίκης μια σημαντική μεταβολή στις Δημόσιες συγκοινωνίες. Συγκεκριμένα, αρκετοί από τους Δήμους του Νομού μας που εξυπηρετούνταν από το ΚΤΕΛ απέκτησαν αστική συγκοινωνία, με την επέκταση της ζώνης ευθύνης και την ένταξη τους στον Ο.Α.Σ.Θ. Με τον τρόπο αυτό, είναι σαφές ότι βελτιώθηκαν οι συγκοινωνίες στους Δήμους αυτούς, χάρη στα πυκνότερα αλλά…
Αρ. Πρωτ. 4071/13.10.2004 Προς: - κο Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Η φετινή καλλιεργητική περίοδος φέρει πολλά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σε σχέση με τις προηγούμενες. Η χρονιά για το βαμβάκι αποδεικνύεται ιδιαίτερα καλή σε ό,τι αφορά τη στρεμματική απόδοση. Υπολογίζεται ότι η αυξημένη απόδοση κατά στρέμμα είναι 20% πλέον του μέσου όρου για φέτος, σε όλη την έκταση της χώρας μας.
Αρ. Πρωτ. 4718/03.11.2004 Προς: - κο Υπουργό Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Μεγάλη απειλή τα τελευταία χρόνια αποτελούν οι πλημμύρες σε διάφορες περιοχές του νομού Θεσσαλονίκης. Οι ξαφνικές δυνατές νεροποντές δημιουργούν σοβαρά προβλήματα σε περιοχές που η μορφολογία του εδάφους δεν βοηθά, ή δεν υπάρχουν δίκτυα αποχέτευσης όμβριων υδάτων, ή τα υπάρχοντα φρεάτια δεν επαρκούν για την απομάκρυνση των όμβριων υδάτων.
Αρ. Πρωτ. 4717/03.11.2004 Προς: - κο Υπουργό Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων - κο Υπουργό Δημόσιας Τάξης Δραματική αύξηση παρουσιάζουν τα τροχαία ατυχήματα στον νομό Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια. Ενώ σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα τα τροχαία ατυχήματα μειώνονται και ιδιαίτερα στην Κεντρική Μακεδονία σημειώνεται σημαντική μείωση που χαρακτηριστικά αναφέρω στον νομό Κιλκίς αγγίζει το 73%, στον νομό Θεσσαλονίκης υπάρχει αυξητική τάση και μάλιστα της τάξης του 72% σε ατυχήματα…
Αρ. Πρ. 5597/30.11.2004 Προς: - κo Υπουργό Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Στο Δημοτικό Διαμέρισμα Καλοχωρίου του Δήμου Εχεδώρου Νομού Θεσσαλονίκης λόγω της υπερβολικής και ανεξέλεγκτης σε πολλές περιπτώσεις άντλησης νερού από τον τότε Οργανισμό Ύδρευσης Θεσσαλονίκης, σημερινή Ε.Υ.Α.Θ., το έδαφος υποχώρησε, φθάνοντας σήμερα να είναι περίπου 1,5 μέτρο κάτω από τη στάθμη της θάλασσας. Το 1968, λοιπόν, κατασκευάσθηκε το πρώτο φράγμα, το οποίο όμως λόγω της συνεχιζόμενης υπεράντλησης δεν…
Αρ. Πρωτ. 5595/30.11.2004 Προς: - κο Υπουργό Ανάπτυξης Η αυξητική πορεία της μεγέθυνσης, κυρίως σε όγκο, λιανικού εμπορίου προϊόντων κινέζικης φαινομενικά προέλευσης, μεγεθύνει τον αθέμιτο ανταγωνισμό σε βάρος της Ελληνικής βιοτεχνικής παραγωγής.
Αρ. Πρωτ. 5598/30.11.2004 Προς: - κο Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, στο Ζαγκλιβέρι Θεσσαλονίκης, μια ημιορεινή κωμόπολη 2.500 περίπου κατοίκων, που η αποκλειστική απασχόληση των κατοίκων του είναι η καλλιέργεια καπνών τύπου Μπασμά, ολοκληρώθηκε από τον τότε Εθνικό Οργανισμό Καπνού, η κατασκευή του Κέντρου Επεξεργασίας Καπνού, που σκοπό είχε να συγκεντρώνει τα καπνά της ευρύτερης περιοχής για να τα επεξεργάζεται πρωτογενώς στο εργοστάσιο που…
Αρ. Πρωτ. 5596/30.11.2004 Προς: - κο Υπουργό Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Από το 1981 ( Σχετ. Εγκύκλιος ΕΗ 3/0/15516/4-5-1981/ Υπουργείο Δημοσίων Έργων η αρμοδιότητα για την έγκριση του τύπου των Μηχανημάτων Έργων, παραχωρήθηκε στις αντίστοιχες Π.Υ.Δ.Ε., σε κάθε περιφέρεια.. Έτσι οι πολίτες που χρειαζόταν την έγκριση αυτή, εξυπηρετούνταν γρήγορα και άμεσα στις αντίστοιχες τοπικές υπηρεσίες κάθε περιφέρειας.