Κοινοβουλευτική Δράση

Προς Υπουργούς: - Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων - Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης - Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Ιδιαίτερα έντονο είναι το πρόβλημα της Σχολικής Στέγης, στο Δημοτικό Διαμέρισμα Εξοχής του Δήμου Χορτιάτη, ενός Δήμου ταχύτατα αναπτυσσόμενου οικιστικά και πληθυσμιακά στις παρυφές του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι 51 μαθητές στο συγκεκριμένο δημοτικό διαμέρισμα είναι αναγκασμένοι να παρακολουθούν τα μαθήματά τους σε ένα παλιό πέτρινο σχολείο, αλλά…
Προς Υπουργό - Άμυνας Στην περιοχή της Αγίας Τριάδας του Δήμου Θερμαϊκού στον Νομό Θεσσαλονίκης, λειτουργεί ένα Κέντρο Αναψυχής Αξιωματικών - Υπαξιωματικών (ΚΑΑΥ). Το Κέντρο το οποίο υπάγεται στο Υπουργείο Άμυνας έχει περίφραξη και φρούρηση. Ωστόσο, η περίφραξη φθάνει μέχρι τη θάλασσα, περιλαμβάνοντας την αμμουδιά και δημιουργώντας μια ιδιωτική παραλία.
Προς Υπουργούς: - Οικονομικών - Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης   Σε πολλές Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες της χώρας απασχολούνται εκατοντάδες γυναίκες στον τομέα της καθαριότητας των κτηρίων με συμβάσεις έργου που υπάγονται απευθείας στις υπηρεσίες και όχι σε εργολάβους καθαριότητας.
Προς Υπουργούς: - Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων - Οικονομικών   Τριτοκοσμική θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς την εικόνα του οδικού δικτύου που συνδέει το τοπικό διαμέρισμα του Πλαγιαρίου με την Επανομή στην ανατολική πλευρά του Νομού Θεσσαλονίκης. Η κατάσταση του δρόμου είναι τραγική, καθώς είναι ιδιαίτερα στενός, ενώ δεν υπάρχει φωταγώγηση με αποτέλεσμα οι οδηγοί να οδηγούν κυριολεκτικά στα τυφλά.
Προς Υπουργό: - Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας   Η ισόρροπη ανάπτυξη του νομού Θεσσαλονίκης υπήρξε κύριο μέλημα της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας. Μέσα στα πλαίσια αυτά, η προηγούμενη κυβέρνηση της χώρας, προχώρησε στην ίδρυση και λειτουργία του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, καθώς και της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας στην ανατολική πλευρά του νομού.
Προς Υπουργό: - Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων   Τραγική είναι η εικόνα του επαρχιακού οδικού δικτύου που συνδέει την πόλη της Θεσσαλονίκης με την πόλη του Λαγκαδά από τον κόμβο των Λαγυνών. Η άσχημη κατάσταση του κρασπέδου, η στενότητα του δρόμου που είναι διπλής κυκλοφορίας, η απουσία υποδομών για την απορροή των νερών της βροχής, αλλά και η ολισθηρότητα του οδοστρώματος, καθιστούν το συγκεκριμένο κομμάτι της οδού ιδιαίτερα επικίνδυνο για…
Προς Υπουργούς: - Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής - Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων   Ένα διαρκές περιβαλλοντικό έγκλημα συντελείται στη Δυτική Θεσσαλονίκη, όπου στο έδαφος καταλήγουν επικίνδυνα τοξικά απόβλητα από τα βαγόνια-βυτιοφόρα του ΟΣΕ. Τα συγκεκριμένα βαγόνια, μεταφέροντας πετρελαιοειδή -και όχι μόνο- για τις ανάγκες της Βιομηχανικής Περιοχής Θεσσαλονίκης, καταλήγουν στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αγχιάλου. Εκεί τα βυτιοφόρα-βαγόνια υφίστανται πλύση και καθαρισμό χωρίς την απαραίτητη λήψη μέτρων, με αποτέλεσμα τα απόνερα…
Προς Υπουργό - Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Σε συγκοινωνιακή απομόνωση έχουν οδηγηθεί περίπου 60.000 κάτοικοι 9 δήμων-53 χωριών της Επαρχίας Λαγκαδά. Οι κάτοικοι της περιοχής εξυπηρετούνται με το ΚΤΕΛ, την ίδια ώρα που οι κάτοικοι της υπόλοιπης Θεσσαλονίκης εξυπηρετούνται με τον ΟΑΣΘ και με χαμηλό κόστος εισιτηρίου, ήτοι 0,50 λεπτά. Η συγκοινωνιακή απομόνωση, όμως εντείνεται με την μειωμένη συχνότητα των δρομολογίων του ΚΤΕΛ. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί ο περιορισμός…
Προς Υπουργούς: - Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης - Οικονομικών Σε συνεχείς απολύσεις προσωπικού, αλλά και σε οριστικό κλείσιμο των εργοστασίων του προχωρά ο Όμιλος «Ενωμένη Κλωστοϋφανουργία ΑΕ», ο οποίος απασχολεί 1100 εργαζομένους.
Προς Υπουργούς: - Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας - Οικονομίας - Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης   Η οικονομική κρίση που πλήττει την παγκόσμια, αλλά και εθνική αγορά και οικονομία, έχει άμεσο αντίκτυπο στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Σύμφωνα με στοιχεία του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, μόνο κατά το τελευταίο εξάμηνο, χάθηκαν σχεδόν 16.000 θέσεις εργασίας. Τον Μάιο οι απασχολούμενοι στον κλάδο της βιοτεχνίας στην Θεσσαλονίκης ήταν 68.900, ενώ πλέον φθάνουν τις 53.000, ενώ αβέβαιο…